Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 18.10.2011 av Anonym.
Innvandringspolitikk
Hva synes dere om at stadig flere innvandrere kommer til Norge? Jeg personlig synes at det er fint at det kommer folk fra fremmede kulturer hit, så sant de har ærlige hensikter. Norge er et lite land, og med flere kulturer blandet sammen, blir det jo et samfunn for en hver smak.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 22.10.2011 av Anonym
Norge er lite land - jo,jo, too much innvadrere in Norge make BIG PROBLEME! Ikke new BOLIG, innvandrere
KRIMINALITET! Nordmen work, innvandrere take monay! CREAZY situation.
Anonym
#2. Postet 25.10.2011 av Anonym
Ivandrere er greit nok men det er for mange av dem, å da snakker jeg om de som går å hever trygd ol.
ikke jobber, + at med de åpene grensene spm det er blitt nå så har det blitt mye mer krimenalitet.
å de har nå fjernet kristendom fra skolen, jeg er ikke relgiøs men med kristendom så har du de ti budene og de prøver jeg å følge.
norge for nordmenn og trengende invandrere.
ikke sosial klienter og de kriminelle
Anonym
#3. Postet 31.10.2011 av Anonym
D er bra med et flerkulturelt samfunn. Men Norges demokratiske samfunn med de verdier vi har må respekteres, og vi kan ikke tolerere undertrykkelse av kvinner og ytringsfrihet, med religion som unnskyldning.
Anonym
#4. Postet 01.11.2011 av Anonym
Flerkulturelsamlung is ONLY by teorie " O.K."! In praxis is that one total fiasco. Iracionale probleme in " Flerkulturelsamlung " svekker hver land - Norge selvføgelig agså! JAPAN - suksess! ONLY JAPAN PEOPLE in Japan!
Anonym
#5. Postet 11.03.2012 av Anonym
Zalabim.

ja jeg er helt enig med deg og jeg har Norsk mor og far
Anonym
#6. Postet 25.01.2015 av Anonym
Jeg er helt imot flere muslimer hit til landet. Man må være passe naiv om man mener at det er en berikelse. Dessverre er det mange kvinner som er det. Naive. Når man får beskjed fra en av Norges mest kjente advokater om at dette er ekstreme meninger og at man må velge mellom jobb eller meninger så er man virkelig ute å kjøre. Jeg støtter Max Hermansen. Jeg er ikke positiv til flerkulturelt samfunn!
johnjohn
#7. Postet 23.08.2015 av johnjohn
Jeg er helt imot flere muslimer hit til landet. Man må være passe naiv om man mener at det er en berikelse. Dessverre er det mange kvinner som er det. Naive. Når man får beskjed fra en av Norges mest kjente advokater om at dette er ekstreme meninger og at man må velge mellom jobb eller meninger så er man virkelig ute å kjøre. Jeg støtter Max Hermansen. Jeg er ikke positiv til flerkulturelt samfunn!
Ser ut som om du blir påvirket en del av media ja. Det er trist at bedrifter er den primære kilden folk har på hva som skjer ute i verden.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen