Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 27.04.2016 av Anonym.
Sex og singelliv


Jeg har nå vært her i flere år og har sett mange forskjellige profiler her inne. Noen er tydelig kun ute etter sex, andre håper de finner ekte kjærlighet og/eller vennskap.

"Frustrerte fruer" var en TV-serie. Frustrerte fruer og herrer finner man også i virkeligheten. Jeg skal forsøke å dele litt av min frustrasjon. I 2013 ble jeg singel etter 11 år som samboer og ektefelle. På mange måter var det godt å være alene en stund etter at ekteskapet mitt var over, men etterhvert merker man savnet etter å ha noen å dele livet med. Savn etter nærhet, kos og sex, men også mer enn det.

Hva gjør man? Jo, man kan selvsagt gå ut på byen og sjekke, men om man ikke synes det er helt måten å gjøre det på så er dating på nett tingen. Så, jeg har vært innom de fleste sider som tilbyr dating på nett. Her møter man mange andre som er like frustrert som deg selv, mer eller mindre :). Mennesker som kikker. De er innom profilen din, men man hører aldri noe. Selv når man sender en melding hører man ingenting. Et spørsmål man til slutt stiller seg er jo om folk betaler for å kikke?

Sex og singelliv var også en TV-serie, men viser kanskje litt om hvordan frustrerte folk har det. Har man en profil på en nettdatingside så er det jo fordi man ønsker å finne noen, skrive litt og så treffes for å bli bedre kjent. Er man ute etter å finne kjærligheten så man jo våge å feile. Dessverre er min erfaring at man kikker og dersom noen sender en melding så svarer man ikke, eller man svarer at "jeg tror ikke vi passer sammen" for å slippe å chatte mer med vedkommende. Det er selvsagt helt greit å si "nei takk", men noen ganger stiller jeg meg spørsmålet "Hva er kriteriene for å komme gjennom nåløyet"?

Jeg er her fordi jeg har et ønske og et håp om å finne ei som vil digge meg like mye som jeg vil beundre henne, ei som har lyst til å dele livet sitt med meg. Målet er å finne kjærligheten hos ei som har lyst til å bli min samboer og gjerne ektefelle. Når man ikke finner denne personen, hva gjør man da? Er det greit å finne seg en "sexvenn", eller lever man i sølibat til man finner "den rette"? Nå gir jeg ikke opp håpet :). Kanskje treffer jeg "the love of my life", kanskje treffer jeg kun en "sexvenn" her på nett. Hvem vet? Uansett er målet fortsatt å finne kjærligheten.

Det kunne jo være spennende å høre hva dere andre tenker og del gjerne deres egne erfaringer med dating på nett.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen