Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 07.06.2011 av Anonym.
Tolkninger....
Det er mange tanker rundt omkring ang om man søker en flørt eller en kjæreste eller et langvarig forhold.

Jeg må si at jeg er litt forvirret over noen tanker rundt dette her. Ser på profiler at noen søker en flørt, men på profil teksten dems så skriver de om at de ønsker et langvarig forhold etter hvert. (Naturlig nok, tenker jeg da)

Noen søker en kjæreste og så spør folk på veggen dems om det ikke er greit å starte med en flørt. (Selvsagt?)

Tenker liksom, hva er vitsen med disse valgmuligheten på søket om ikke de har noen reel funksjon..

Personlig så søker jeg et langvarig forhold. Og som alle andre så tenker jo jeg og at det starter med en flørt ;)
og så utvikler det seg til kjæreste, og selvsagt over tid så blir det naturligvis et langvarig forhold.

Grunnen til at jeg søker det er at jeg ikke er interisert i noe så simpelt som en sengevenn eller noe i den duren. Hadde det vært sånt jeg hadde søkt hadde jeg vel tatt meg en tur på byen der folk er fulle og ikke tenker så voldsomt over hva de egentlig gjør. Men nei, det er ikke interesangt. Følelser er ikke til å lekes med, men det er herlig å leke sammen med den man er trygg på over tid ;)

Så, er det noen andre som har noen tanker rundt de forskjellige valgmulighetene man har her på søket? Eller er det egentlig uviktig hva man setter opp, for vi tenker jo rimelig likt alle sammen. (Unntatt de som bare søker en sengevenn da)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.12.2011 av Anonym
Tolkninger er jo basert på en individuell oplevelse av virkeligheten? sånn basert på egne erfaringer? (Litt seint på kvenden dyyypt her nå.)

Men om det ikke står klart og fortåelig om man vil kun sånn eller sånn. Må man jo spørre?
Slike standardvalg er også ofter begrenset til en gennerell type, som ikke alltid passer individets følelser. Følelser som kan forandre seg fra dag eller uke?
Anonym
#2. Postet 04.12.2011 av Anonym
Hei. Les profilen. Det er ikke noe menneske som passer inn i "standard svar". Det beste er å ta kontakt, skrive litt frem og tilbake, og evnt ta et ansikt til ansikt treff. Uansett blir aldri slik nettbekjentskap ideellt i forhold til å virkelig bli kjent. Det er vel mer ment som en døråpner. Lykke til!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen