Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 18.03.2011 av Anonym.
Flere medlemmer
Veldig bra tjeneste, men vi må skaffe enda flere brukere!

Hvis alle her inne lager gjør litt reklame for nettdating.no, og får iaf "en stk person" til - til å bruke tjenesten, vil det bli en teoretisk dobling av utvalget. Plz!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 19.03.2011 av Anonym
Helt enig Ms x, synes tjenesten er veldig bra. Jeg vil anbefale Nettdating til venner og kjente, og klarer nok å få inn flere hit. Dersom alle klikker "Liker" i Facebook listen vil man reklamere til alle venner man har der, dette er jo enkelt og vil nok gjøre susen! :)
Anonym
#2. Postet 19.03.2011 av Anonym
God ide, Jaco. Kan kanskje også nevne det for de man møter på andre nettdatingsider? Disse er jo i målgruppen.
Jo flere jo bedre - og kan hende tom større sannsynlighet for å finne noen det klaffer med.
:)
Anonym
#3. Postet 22.03.2011 av Anonym
Så smart, det skal jeg gjøre!! Man må jo gjøre det man kan for å spre budskapet om denne flotte datingtjenesten :)
Anonym
#4. Postet 22.03.2011 av Anonym
Bare opplyser om at jeg ikke har skrevet overskriften "Flere medlemmer" eller første linje i innlegget. Det stod - "Bra tjeneste, men litt få brukere her inne?"
Sensur er ikke så bra på et forum, nettdating.no....Ikke gå i samme fella som Sukker.no-ledelsen, som opptrer som et gammelt kommunistregime hva angår sensur på sitt Diskusjonsforum.