Svar #10. Postet 20.04.2012 kl 21:59 av anonym.
Hei. Jeg er helt enig med deg og har irritert meg over det mange ganger selv.
Bilder sier mer enn 1000 ord sies det. Noen får sagt det med et bilde for å si det sånn!
Det som er det verste med det, det er at upassende bilder "får lov til" å bli lastet opp, mens et utydelig eller "utfordrende" profilbilde glatt får avslag. Profilbilder er det ofte regler for hva som er tilatt og ikke med tanke på hvordan man skal presentere seg selv osv. Så glemmer man at det kan opprettes et helt album fritt med ubegrenset antall bilder, hvor grensene ikke finnes??
Nå ble det veldig sånn på at det er menn som er ufine på det osv. Hvis jeg oppfattet det riktig da? I senga? Bikkja er vel ikke så ille?
Jeg synes dette kommer mest fra jenter faktisk! Det er utringinger, truser, bein og kropp hele veien! Om og gjøre å vise mest, nærmest mulig og det fineste undertøyet i skuffen. Jenter er og skal være sensuelle som kjønn, men ikke missbruk det!!!
Jeg har den oppfattning at menn er mer på det å skrive om sex og hinte frem med ting og det er gjerne det første og eneste de sier og er interessert i.
Mathilde