Gratis iPhone app til alle medlemmer
Skriv en hilsen til alle på Nettdating.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Kjærlighet og relasjoner >> Debatt

Anonym

Er robotsex avansert masturbasjon eller utroskap?

Her selges sex roboter til kvinner og menn: link

I en materalistisk verden er det ikke vanskelig å forestille seg at noen faktisk kan forelske seg i en slik ting. Eller at noen vil foretrekke et forhold til en robot fremfor et menneske.

Se, du kan ta den med på en hyggelig date: link

^ Se så søte de er da! *smelt*  Men, hvor går grensen for utroskap???

Jeg gleder meg til murphys lov sparker tilbake ..

Åpne profilen til Hilbrezza
Jeg tror personlig dette kommer an på forholdet man har med sin partner. I et skikkelig forhold bør man kunne være åpna om slike ting tenner en, og derfor komme til en overenstemmelse om dette fungerer eller ikke i forholdet. 
Hvis den ene partneren gjør driver me såkaldt "robotsex" uten at den andre vet om dette kan det jo vurderes som utroskap i en viss grad.
Åpne profilen til torgeira
ja, en kan jo bruke en slik robot til å spice up forholdet, man kan eks ha trekant med en slik robot og kjæresten
Åpne profilen til Hilbrezza
ja, en kan jo bruke en slik robot til å spice up forholdet, man kan eks ha trekant med en slik robot og kjæresten

Tror jeg må si meg enig med det altså. Men det kommer jo veldig an på hvor trygge partnerene er med hverandre, og om begge føler seg komfertable med dette.
Anonym
Siden jeg ikke ser på "masturbsjon" som utroskap, og denne aktiviteten ryktes og innebære hjelpemidler for begge kjønn, kan jeg ikke si jeg har noe problem med denne. Men om noen har er parnter som ikke helt har det bra med sitt selvbilde er det ikke lurt med en "natur" kopi for mono-hyrdestunden.

Man må nokk se det ann til forholdet ja.
Anonym
notat: ser også det bare er menn som har svart på denne :P
Åpne profilen til tiian
På tide at en jente svarer da?

Avansert masturbasjon, enkelt og greit. Utroskap involverer i mitt hode også følelser, og de færreste vil jo bli forelsket i en robot/dukke.

Om det gikk utover mitt sexliv derimot! Da ville jeg blitt litt smågrinete og gjemt batteriene til skapningen  
Men ville ikke blitt sjalu eller såret som når det er utroskap i bildet.