Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 18.10.2011 av Anonym.
Looking for
I et forhold, hva betyr mest for dere? Hvor bra man ser ut? Hvordan man er som person? Hva slags bakgrunn man har? Alder? Hva slags utdanning man har? Hadde vært fint å høre andres mening om saken.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 24.10.2011 av Anonym
Hei. Jeg er 41 år, og har nok sikkert litt andre tanker om dette enn deg og din generasjon. Men min livserfaring tilsier at det er det du har felles med den du er glad i som teller i det lange løp. Når "kjæreste" tiden er over (for den tar slutt), så er det "vennen" i den du er sammen med som gjør at dere fortsatt holder ut i både oppturer og nedturer. Så se etter felles interesser, ikke utseende. Lykke til!
Anonym
#2. Postet 24.11.2011 av Anonym

Jeg som kanskje er i litt mer samme generasjon kan jo komme med mine syn på dette også da. Det aller viktigste er at hun er interessert i deg som person og ærlig. Man bør naturligvis komme godt overens og være trygge på hverandre. Jeg vet at dette er veldig klisje å si, men det er sant. Med en gang man innser at det er "kleint" eller rart når man er sammen er det ikke det rette å gå for. Det er viktig at man kan nyte hverandre uten at man må si eller gjøre ting absolutt hele tiden, men at man er trygge nok på hverandre til at man kan være hjemme og ta det rolig en kveld.

Alderen spiller også en rolle siden jeg for min del ønsker noen som er litt nysgjerrige på livet, men samtidig er voksen i tankegangen sin. Kan gjerne være sprudlende og barnslig for det da, men samtidig være trofast, om du forstår?


Med bakgrunn; mener du da etnisk bakgrunn? For meg betyr i hvertfall ikke det så mye. Jeg for min del er fargeblind på det området, og jeg synes det er dumt å bestemme seg for enten det ene eller det andre. Utseende er viktig i den forstand at man bør like det man ser, men det er mange forskjellige smaker der ute selv om det ikke kan se sånn ut med det første! Man skal aldri undervurdere seg selv på det området, og de som tror de er så mye bedre ser virkelig ikke at det finnes folk som liker noe annet enn dem selv.

Utdanningen er litt viktig i den form at man må dele interesser (og humor?), men man skal absolutt ikke dømme noen som verken "dum" eller "nerd".

Da har jeg i hvertfall skrevet hva jeg mener. Det ble visst ganske mye, men jeg håper det var til nytte! :)

Anonym
#3. Postet 01.12.2011 av Anonym
I forhold så skal personene utfylle hverandre. Så personlighet er viktigst av alt! Det er viktig å klaffe sammen, ha god kjemi og alltid mye å snakke om.
Om man ser bra ut er det bare et pluss. Og alder har heller ingenting å si så lenge det ikke går helt over streken. Hvilke utdanning man har er viktig hos noen og ikke hos andre. Enkelte vil ha en partner som er på lik linje som seg selv. Hvis en er forsker, så vil han garantert ville ha en høy utdannet kone som forstår det han driver med, og kan diskutere kjemi og fysikk med han. Det gjør hverdagen lettere! :) Det er igjallefall mine synspunkter!
Anonym
#4. Postet 25.01.2015 av Anonym
Det er jo helt klart personligheten. Hjelper lite å være megakjekk om man er voldelig, har lite empati, lyver og bedrar.
Anonym
#5. Postet 08.02.2015 av Anonym
Jeg bryr meg lite om utdannelse, men at en partner har jobb/inntekt er positivt.

ser vel at jeg ikke har noe særlig til felles med ei på 25 år når jeg snart er 42 år selv. Så alder betyr noe. Jeg har satt en nedre grense på 35 år og en øvre grense på 45 år.

Felles verdigrunnlag er for meg viktig og selvsagt personlighet.

Utseende? Vel, enten vi liker det eller ikke så er det utseende vi ser og som skaper den første interessen, men hva som er vakkert for meg er ikke nødvendigvis vakkert for andre ;-).

Interesser? Man behøver ikke ha de samme interessene, men man kan for eksempel forsøke å skape noe sammen eller ha noe som man liker begge 2.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen