Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Administrator
Opprettet 10.11.2011 av Administrator, mann, 49 år, Akershus.
Rabatt på julecruise til alle våre medlemmer
Vi har fått til en hyggelig avtale Stena Line som gir alle medlemmer av NettDating.no kr 200 i rabatt* på julecruise. Ved å klikke på bestillingslinken under vil du automatisk få rabatt på din reise.

Kanskje du ønsker å invitere med en eller flere venner på en hyggelig tur? Kanskje kan dette bli starten på noe nytt og spennede? Her får du også mulighet til å gjøre unna juleshoppingen, spise deilig julemat, oppleve Appearance forrykende juleshow og nyte havutsikten i Pure Nordic Spa.

KLIKK HER FOR BESTILLING


Turen går fra Oslo til Fredrikshavn med èn overnatting. Du kan selv velge når du ønsker å dra ved bestilling av din reise.

* Tilbud til medlemmene:
Kr 200,- i rabatt pr booking – gjelder tirs-tors
Kr 200,- i rabatt per person – gjelder fredag og lørdag.

God tur fra oss i NettDating.no :)

Båten

Spa

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 10.11.2011 av Anonym
Åhh hadde gledet meg skikkelig til dette tilbudet her! Nå er det slikt at Color Line har 25 års aldersgrense fant jeg ut :( Jaja, får bare ønske alle over 25 et herlig opphold på cruise ;) Får ta det igjen siden!
Anonym
#2. Postet 10.11.2011 av Anonym
dette er stena line og ikke color line ;) men aldersgrensen var det samme ja.. noe som burde vært informert om her inne også!
Anonym
#3. Postet 11.11.2011 av Anonym
Det er ikke 25års grense på colorline nei... Det er 20 i helger og kvelder om man ikke blir vekke lengre enn 24timeer.. Men så er det 18års grense på man-onsdag tidlig på morgenen ;)
Anonym
#4. Postet 11.11.2011 av Anonym
dette er stena line og ikke color line ;) men aldersgrensen var det samme ja.. noe som burde vært informert om her inne også!
True, så feil :P Var innom begge selskapene med tanke på aldersgrensene. Uansett, så var jeg visst for ung gitt :( Hehe...
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen