Gratis iPhone app til alle medlemmer
Skriv en hilsen til alle på Nettdating.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Fritid >> Debatt

Åpne profilen til Administrator

Rabatt på julecruise til alle våre medlemmer

Vi har fått til en hyggelig avtale Stena Line som gir alle medlemmer av NettDating.no kr 200 i rabatt* på julecruise. Ved å klikke på bestillingslinken under vil du automatisk få rabatt på din reise.

Kanskje du ønsker å invitere med en eller flere venner på en hyggelig tur? Kanskje kan dette bli starten på noe nytt og spennede? Her får du også mulighet til å gjøre unna juleshoppingen, spise deilig julemat, oppleve Appearance forrykende juleshow og nyte havutsikten i Pure Nordic Spa.

KLIKK HER FOR BESTILLING

Turen går fra Oslo til Fredrikshavn med èn overnatting. Du kan selv velge når du ønsker å dra ved bestilling av din reise.

* Tilbud til medlemmene:
Kr 200,- i rabatt pr booking – gjelder tirs-tors
Kr 200,- i rabatt per person – gjelder fredag og lørdag.

God tur fra oss i NettDating.no :)

Båten

Spa
Anonym
Åhh hadde gledet meg skikkelig til dette tilbudet her! Nå er det slikt at Color Line har 25 års aldersgrense fant jeg ut :( Jaja, får bare ønske alle over 25 et herlig opphold på cruise ;) Får ta det igjen siden!
Anonym
dette er stena line og ikke color line ;) men aldersgrensen var det samme ja..  noe som burde vært informert om her inne også!
Anonym
Det er ikke 25års grense på colorline nei... Det er 20 i helger og kvelder om man ikke blir vekke lengre enn 24timeer.. Men så er det 18års grense på man-onsdag tidlig på morgenen ;)
Anonym
dette er stena line og ikke color line ;) men aldersgrensen var det samme ja..  noe som burde vært informert om her inne også!

True, så feil :P Var innom begge selskapene med tanke på aldersgrensene. Uansett, så var jeg visst for ung gitt :( Hehe...