Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 03.11.2012 av Anonym.
Menn
Hvorfor er det noen menn som ikke tar kontakt? Men ser på deg på avstand.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 17.11.2012 av Anonym
Ute å kikker etter den perfekte match kanskje ;)
Anonym
#2. Postet 23.12.2012 av Anonym
akkurat d har jeg lurt på selv. men heldigvis har jeg en meget god kamerat som har gitt meg svar på d spørsmålet. noen mannfolk er sjenerte og tør ikke. og da er d gjerne de som er ordentlige,mens de som er frempå og prøver seg,er som regel ute etter bare en ting. og d er ikke ofte jeg ute på byen eller noe, men de gangene jeg er d, sitter jeg som regel alene eller sammen med ei venninne og observerer. og d viser seg at d er noe sannhet i d. siden jeg selv er sjenert og ikke tør og ta kontakt, uansett om d er på byen en lørdagskveld eller generelt, er d ikke lett og være den som kanskje tar d første skrittet og sier hei :)
Anonym
#3. Postet 21.06.2015 av Anonym
hvorfor er det noen menn som ikke tar kontakt. Men ser på deg på avstand.
Jeg kan jo sende spørsmålet i retur ;-). Jeg tror mange her inne kikker. Selv tar jeg kontakt dersom jeg finner ei som jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Det oppfordrer jeg deg til å gjøre også. Har du hatt besøk på profilen din av en du har lyst til å bli bedre kjent med er det vel bare å sende en melding, hvorfor vente til han tar kontakt?

Når det er sagt så må jeg jo også si at man blir lei av å sende meldinger som ingen svarer på. Det er vel normal høflighet å svare selv om man ikke er interessert, er det ikke?

Det er sikkert mange årsaker til hvorfor menn (og kvinner) ikke tar kontakt her inne, men dersom noen tar kontakt håper jeg de får et svar. Det fortjener de!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på NettDating.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen